loading...
سایت تفریحی و سرگرمی هفتاد و پنج | تفریحی | جوک | اس ام اس
گالری عکس

سایت تفریحی هفتاد و پنج
سشیبیبسیب

HamidReza بازدید : 915 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

روزنامه شرق نوشت: چند سالی است که اجاره یک‌شبه در تهران باب شده و بیشتر برای برگزاری میهمانی‌ها و عروسی‌ها کاربرد دارد. وقتی مجبوری برای برگزاری مراسم در هتل هزینه‌های سرسام‌آور داشته باشی یا زیر بار قوانین تالارها که بیشتر از 10 و 11شب اجازه ادامه میهمانی را نمی‌دهند، بروی، آن‌وقت به فکر راه سومی می‌افتی. در چندسال گذشته هم تعداد آنهایی که راه سوم به ذهنشان رسیده روزبه‌روز بیشتر شده است. یک واحد 200 یا 300متری اجاره می‌کنی، مبله. برای این واحدها هشت تا 10میلیون‌تومان بسته به منطقه و امکانات موجود پرداخت می‌کنی. خانه‌هایی با سالن‌های بزرگ‌تر و در منطقه‌های بالاتر هم نهایت شبی 20میلیون‌تومان از شما می‌گیرند.

 

ادامه مطلب...

HamidReza بازدید : 2519 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (1)

خانم هنرمندی که در کارهای بی شرمانه دستی توانا دارد در یک اظهار نظر عجیب و غریب قول داد چنانچه روز چهارشنبه تیم ملی کشورش مقابل تیم اسپانیا به برتری برسد به مدت ۱۶ ساعت به ماراتن جنسی با افراد خواهد پرداخت.

 

ادامه مطلب....

HamidReza بازدید : 1541 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (1)

دختر تماشاچی فوتبال برزیل زیباترین انتخاب شد ، به گزارش پارس ناز دختر ۱۷ ساله ی بلژیکی Axelle بعنوان زیباترین دختر تماشاچی فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۴ شناخته شد.

 

ادامه مطلب....

HamidReza بازدید : 968 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

عکس جنجالی محجبه شدن خواننده مشهور زن عرب ، احلام، خواننده مشهور زن عرب اماراتی که مسلمان است با فرارسیدن ماه مبارک رمضان تصویری محجبه از خود در صفحه فیس بوکش منتشر کرد.

 

ادامه مطلب...

HamidReza بازدید : 358 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

 ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺳﺖ ﻧﺎﻣﺮﺩﯼ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻫﺰﺍﺭ ﺭﻧﮓ ﻭﺭﯾﺎ
ﺻﻮﺭﺗﺖ ﺭﻭﻟﻤﺲ ﮐﻨﻪ
ﻭﻗﺘﯽ ﺁﻏﻮﺵ ﺗﺎﺭﯾﮏ ﻭﭘﺮﺍﺯ ﻫﻮﺳﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺗﻦ
ﺧﺴﺘﺖ ﺭﻭﺑﻔﺮﯾﺒﻪ
ﻭﻗﺘﯽ ﺻﺪﺍﯼ ﮔﺮﯾﻪ ﻫﺎﺕ ﺑﻪ ﮔﻮﺵ ﻫﯿﭻ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﺍﯼ
ﻧﻤﯿﺮﺳﻪ
ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﺴﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺭﻓﺘﻨﺶ
ﺑﺘﺮﺳﯽ…
ﭼﻘﺪﺭﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺧﻮﺑﻪ ﺑﺒﯿﻦ
” ﺧﺪﺍﻫﻢ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ…

ادامه مطلب...

HamidReza بازدید : 483 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

 میلیون ها تماشاگر از سراسر جهان از مدل موی جدید کریس تعجب و شگفت زده شدند. ولی سوال اینجاست، 》چرا این مدل؟《

 

ادامه مطلب...

HamidReza بازدید : 1076 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

 پسر جوانی که با دادن وعده های دروغین، دختر ۱۶ ساله ای را به مغازه خود کشانده و با همدستی سه دوست دیگرش، این دختر را مورد اذیت و آزار قرار داده بود توسط پلیس مشهد دستگیر شد.

 

ادامه مطلب...

HamidReza بازدید : 342 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

تا حالا “خودکار” رو از آخر به اول خوندی ؟!!!
راکدوخ….!!!!
معنی نداد…!!!! نمیدونم چه مرگشه !!!!
گفتم شاید بشه ازش یه نکته اخلاقی درآورد که نشد. ببخشید وقتتون رو گرفتم !!
والا با این نوناشون


******

ادامه مطلب...

HamidReza بازدید : 224 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

هواداران تیم ملی فوتبال ایران بعد از باخت غیرتمندانه این تیم مقابل تیم ملی فوتبال آرژانتین در خیابانهای تهران به شادی پرداختند.

 

ادامه مطلب...

HamidReza بازدید : 808 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (1)

عکس لو رفته از ۴ بازیکن پرسپولیس در پارتی , این تصویر از مجلس رقص چهار بازیکن تیم پرسپولیس است که در پارتی حضور داشتند و در حال رقصیدن بودند. درتصویر گرفته شده پیام صادقیان,محسن بنگر,محمدرضا خلعتبری و نیلسون حضور داشتند. بعد از انتشار این تصویر جنجال رسانه ای در شبکه های اجتماعی به راه افتاد و این موضوع رسانه ای شد تا جایی که بسیاری از افراد کمپین هایی را در اعتراض به این قضیه به راه انداختند.

 

ادامه مطلب...

HamidReza بازدید : 160 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

همه ما با جواد خیابانی خاطرات زیادی داریم؛ گزارش های تلخ و شیرین بازی های تیم ملی ایران برابر عربستان و شاهکار وی مقابل استرالیا را هیچکس از خاطر نبرده است. اما به نظر می رسد اکنون زمان زمان خداحافظی اوست.

 

ادامه مطلب...

HamidReza بازدید : 300 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

یک پسر ۱۷ ساله هندی زبان خود را در یک معبد با تیغ موکت بری برید و آن را تقدیم به خدای هندو کرد. مردم شهر دوگدا در ایالت جارخند هند که صبح برای عبادت به معبد ماهدوگراها رفته بودند با لکه های فراوان خون تازه در معبد مواجه شدند و متوجه شدند که جوانی بی حال و غرقه در خون در کنار پاتیلی نشسته و در کنار خود یادداشتی قرار داده است: “لطفا مرا خارج نکنید من زبانم را برای رضایت خدای هندو بریده ام”.

 

ادامه مطلب...

HamidReza بازدید : 646 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

 تلویزیون محلی در چین به مناسبت روز مادر مسابقه‌ای را با حضور 20 داوطلب برگزار کرد تا به آنها درد ناشی از زایمان مادران را با استفاده از دستگاه شوک الکتریکی شبیه سازی کند و نتیجه آن بود که هیچ یک از مردان نتوانستند بیش از 30 ثانیه تاب این درد را بیاورند.

HamidReza بازدید : 711 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایرانی، بحث ابتذل‌های اخلاقی در همه خوابگاه‌های دانشجویی مشهود است به طوری که در دو دانشگاه معروف تهران خوابگاه‌ها به مراکز فساد و فحشا . کانون تولید برخی محصولات غیراخلاقی در دانشگاهها تبدیل شده است.

HamidReza بازدید : 837 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

دوره های درسی آخر شب، به هم خوردن روال معمول زندگی، درس خواندن ها و یادگیری های باشتاب، پرخوری یا نخوردن غذای مناسب و شب زنده داری از اتفاقات معمول دوران امتحان است.

خرداد ماه نزدیک است و باز زمان امتحانات آخر ترم فرا می رسد. بیشتر دانش آموزان عقیده دارند در ایام امتحان زمان کافی برای انجام دادن همه کارهای خویش را ندارند و برخی نیز در گیجی و آشفتگی به سر می برند. با در پیش گرفتن یک شیوه پیش گستر در زمینه خود مراقبتی، می توانید به میزان قابل توجهی از میزان استرس خویش بکاهید. با مراقبت از خویش و پایین نگاه داشتن سطح استرس، به بالا بردن بنیه و افزایش میزان انرژی و در نتیجه موفقیت بیشتر در امتحانات به خود کمک کنید.

ادامه مطلب...

HamidReza بازدید : 206 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بوسه لیلا حاتمی بر گونه های رئیس فستیوال فیلم کن + تصاویر تصاویری که در رسانه‌های خارجی منتشر شده نشان می‌دهد لیلا حاتمی در زمان مواجهه با رئیس فستیوال فیلم کن با دراز کردن دستش، پبش قدم رفتار غیر عرف می‌شود!

 

ادامه مطلب...

HamidReza بازدید : 308 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

مایکل استیون اسمیت 18 ساله که زن جوان را در اتاق خوابش از طریق پنجره که روبروی خیابان باز می‌شد دیده بود، به قصد تجاوز جنسی به این زن اقدام به ورود به منزل مسکونی‌اش در پرتویل شهری در شهرستان اوتوگا کرد، که با شلیک گلوله صاحب خانه از پای درآمد.اسمیت با کوبیدن درب منزل زن جوان و تلاش برای شکستن آن، با چاقو صاحب خانه را تهدید می‌کرد تا درب خانه را باز کند.

 

ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 607
  • بازدید سال : 4,171
  • بازدید کلی : 537,788