loading...
سایت تفریحی و سرگرمی هفتاد و پنج | تفریحی | جوک | اس ام اس
گالری عکس

سایت تفریحی هفتاد و پنج
سشیبیبسیب

HamidReza بازدید : 148 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

ﺧﺎﻧﻤﻬﺎﯼ ﻋﺰﯾﺰ ﺍﺯ ﻧﺤﺴﯽ ﺍﯾﻦ ۱۶ ﻋﻤﻞ ﺑﭙﺮﻫﯿﺰﯾﺪ، ﺯﯾﺮﺍ ﻋﻮﺍﻗﺒﺶ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﮔﺮﯾﺒﺎﻥ ﮔﯿﺮ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ .

 

ادامه مطلب...

HamidReza بازدید : 521 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

دانستن چگونگی انتخاب رنگ لاک ناخن مناسب شما به کمی تحقیق نیاز دارد، اما انتخاب رنگ مناسب با در نظر گرفتن کمی اختلاف خیلی ساده خواهد بود. اهمیت این انتخاب کم نیست. لباس شما، رنگ پوستتان و حتی شکل دستانتان در این انتخاب دخیل هستند. بعنوان مثال اگر انگشتان کوتاهی دارید، نباید لاک ناخنی انتخاب کنید که انگشتان شما را کوتاه‌تر و پهن کند، باید انگشتان خود را کشیده تر نشان دهید. نگران نباشید، من قبلا هر چیزی که برای انتخاب رنگ لاک ناخن احتیاج دارید پیدا کرده ام.

 

ادامه مطلب...

HamidReza بازدید : 2093 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانشمندان از گذشته از اصول ریاضی برای شرح دادن ویژگی‌های جهان استفاده می‌کرده‌اند اما اکنون کیهان‌شناسی ادعا می‌کند جهان خود از ریاضی ساخته‌ شده‌است!

 

 ادامه مطلب...

HamidReza بازدید : 267 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانستنی‌هایی جالب از قرآن - سری اول

- آیا می دانید که ... وسط قرآن مجید، یعنی آن‌جا که درست به نصف تقسیم می‌گردد، کلمه «ولیتلطّف» (سوره کهف، 19) است.
- آیا می دانید که ... در قرآن کریم از 25 تن از انبیای عظام الهی نام برده شده است و شرح مفصل یا کوتاه دعوت آنان از قوم خود، به توحید و نیکوکاری آمده است.
- آیا می دانید که ... واژه دنیا در قرآن کریم 115 بار به‌کار رفته است، و واژه آخرت هم همین تعداد.
- آیا می دانید که ... کلمه یوم به معنای روز (به صورت مفرد) 365 بار به تعداد روزهای سال شمسی در قرآن بکار رفته است.

 

ادامه مطلب...

HamidReza بازدید : 283 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

رابطه جنسی صحیح را یاد گرفته اید؟
یک سوال مهم: مسائل جنسی را از چه کسانی باید یاد بگیریم؟ از پدر و مادرمان؟ دوستانمان؟‌ مگر آنها چقدر در این زمینه تخصص دارند؟ آنها اطلاعاتشان را در این زمینه از چه کسانی گرفته‌اند؟ آیا از کسانی بجز پدر و مادر یا دوستانشان؟ واقعیت این است که بسیاری از ما نمی‌دانیم خصوصی‌ترین اما مهم‌ترین اطلاعات زندگیمان را باید از کجا و چطور به دست بیاوریم و چه اطلاعاتی درست است. از همین رو رفتار جنسی بهنجار را نیز نمی‌شناسیم.

 

ادامه مطلب...

HamidReza بازدید : 231 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
بعد از زایمان، تا چه مدتی محدودیت و منع رابطه زناشویی وجود دارد؟ پاسخ را از دکتر ملک‌منصور اقصی، متخصص زنان و زایمان بشنوید.
 

 

 خیلی از همسران تصور می‌کنند پس از زایمان باید تا هفته‌ها رابطه زناشویی نداشته باشند؛ چون ممکن است برقراری چنین رابطه‌ای باعث آسیب به مادر شود. باور غلط دیگری که در این مورد رواج دارد، بهتر بودن سزارین نسبت به زایمان طبیعی برای برقراری رابطه زناشویی بعد از آن است. البته بعضی اوقات هم مشغولیت بچه‌داری باعث می‌شود که زوج‌ها خودشان و یا رابطه زناشویی‌شان را فراموش کنند که این نکته هم می‌تواند در درازمدت عوارض نامطلوبی بر روابط زوجین بگذارد. درباره این موارد با دکتر ملک‌منصور اقصی، متخصص زنان و زایمان و استاد دانشگاه تهران گفتگو کرده‌ایم...

 
بعد از زایمان، تا چه مدتی محدودیت و منع رابطه زناشویی وجود دارد؟
در یک مدت زمان خاص پس از زایمان، توصیه ما این است که رابطه زناشویی وجود نداشته باشد و علت آن هم این است که می‌خواهیم محل چسبندگی جفت ترمیم پیدا کند چون مثل یک زخم باز می‌ماند. جفت از دیواره کنده شده و خو‌ن‌ریزی‌های معمول بعد از زایمان، از همین محل است. تا این زخم ترمیم پیدا نکرده، بهتر است رابطه‌ زناشویی نداشته باشند. این زمان حدود 3 هفته طول می‌کشد. در قدیم می‌گفتند تا 6 هفته. اما امروز می‌گویند تا 3 هفته هم کفایت می‌کند.
HamidReza بازدید : 220 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
با برقراری رابطه جنسی مناسب می توان با بیماری ها مبارزه کرد، دردها را تسکین داد و چهره ای جوان و جذاب داشت. در ادامه می توانید با 7 فایده ارتباط جنسی روی بدن آشنا شوید.
 

 

 فواید رابطه جنسی روی بدن

با برقراری رابطه جنسی مناسب می توان با بیماری ها مبارزه کرد، دردها را تسکین داد و چهره ای جوان و جذاب داشت. در ادامه می توانید با 7 فایده ارتباط جنسی روی بدن آشنا شوید.


1- تنفس راحت تر
رابطه زناشویی آنتی هیستامینی طبیعی است و نقش بسیار زیادی در مقابله با تب یونجه و آسم ایفا می کند.


2- چهره جذاب و جوان
دانشمندان بیمارستان سلطنتی اسکاتلند در ادینبورو پس از مطالعه بر روی بیش از سه هزار و پانصد فرد 18 تا 102 ساله که جوان به نظر می رسیدند، پی بردند، زندگی جنسی خوب عامل مهمی در ایجاد چهره جذاب و جوان است. محققان معتقدند، ارتباط جنسی سبب کاهش استرس، رضایت بیشتر و خواب بهتر می شود.

ادامه مطلب...

HamidReza بازدید : 300 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

محققان مسائل جنسی موجودات عجیبی هستند. با تحقیقات همه جانبه خود، خصوصی ترین قلمرو انسانی یعنی مسائل جنسی را موشکافی می کنند. نکته جالب این است که ما اجازه اینکار را به آنها می دهیم. چرا اینکار را می کنیم؟ شاید به این دلیل باشد که می دانیم اگر این محققین نبودند، نمی دانستیم درمورد مسائل جنسی چه باید بکنیم و چه نباید بکنیم. امروز، محققین مسائل جنسی، 5 نکته مهم در مورد امور جنسی مردان را برایتان بازگو می کنند.

ادامه مطلب...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 294
  • بازدید ماه : 718
  • بازدید سال : 4,282
  • بازدید کلی : 537,899